Het begon allemaal in 2007. Een Daf XF 6×2 uit de rij bij Kolbach gehaald, hier de voorloopas van gestript om aan het juiste gewicht te komen en op naar een wedstrijd in Achterveld. Niet het mooiste resultaat, maar wel veel schik. Almkerk kwam ook in zicht. Hier geprobeerd met een Scania 144 4×2. Dat ging veel beter en smaakte naar meer.
Zo zijn we 2008 naar diverse standaardklasse wedstrijden geweest. Net zolang tot het gevaarlijk werd om deze verder op te voeren ivm.de dagelijkse werkzaamheden van deze wagen.
Na het seizoen vonden we op marktplaats de 142-er met enkele millioenen op de klok.
Die maar eens aangeschaft. Na een testrun bleek hij nog potentie te hebben ook.
De winter 2008/2009 hard gewerkt om hem klaar te krijgen voor de supersport en in mei was het dan zover.

Na een aantal jaren met deze truck aan vele wedstrijden te hebben deelgenomen werd het tijd om iets nieuws te verzinnen om met de concurrentie mee te kunnen. Hiervoor werd besloten een compleet nieuwe truck te bouwen. Van de grond af aan werd een Scania 4-serie met korte cabine opgebouwd met daarin een 16 liter v8 motorblok. Zijn naam werd: Rocking Horse Junior en kwam met een prachtig debuut, in 2013, op de baan  in Almkerk.

De oude vertrouwde 142-er werd vanaf dat moment Senior genoemd. Vanaf toen werd er tot en met seizoen 2015 met twee trucks gereden. Eind 2014 hebben we afscheid genomen van Senior. Deze rijd nu verder met zijn vertrouwde driver Bram van Tuijl binnen zijn nieuwe team genaamd Bleu Legend en geniet Junior van de volledige aandacht van z’n team; Rocking Horse